Stormy Weather

Dotra sitter och ritar fotbolls- och hockeymatcher just nu...jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på...tänkte bio ett tag..men det är så fint väder ute...känns som lite slöseri då...får se..vi ska gå och handla lite nu...

Dotra kan räkna iaf...men läsandet verkar det vara sämre med...skyller helt och hållet på hennes uppväxtmiljö...

Nej, nu går vi och handlar lite...blir väl kanske något mer sen..

Just ja...igår efter att vi handlat (ja, anledningen till att vi ska handla idag är att jag glömde köpa ett par grejer..)..gick över Götgatan..å såg jag att en tillfällig vägskylt började svaja..tänkte inte mer på det, men jag hann bara ett steg till sedan ramlade den i backen...kanske en decimeter från en cyklist...kunde klippt skallen på honom...
En tant sa förfärat "oj, där hade han änglavakt"..jag skrattade lite och skakade på huvudet...sen samlade jag ihop skyltarna på sidan av vägen som den småtråkige pedant jag är...en ung grabb hjälpte till att resa upp stolpen...sen gick jag hem med dotra i hand...det var vad jag märkte av stormen...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ah... så den anföll dig också. Lite lagom sådär.

Postat av: Jerk

yup..lite sådär Svensson :)

2006-10-28 @ 14:10:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback