Wish me luck

Nu ska det ske..saneringen av det som en gång var ett fräscht badrum...det är dags nu..jag måste..

Försöker ignorera att resten av lägenheten också är i behov av sanering...vet inte hur jag ska kunna skylla på hantverkarna längre...de var här i morse..skulle fixa någon ventilering på fönstret som ska bytas ut om en månad..varför? I köket skulle däremot inget göras...så jag har alltså flyttat grejerna från fönsterbrädan helt i onödan...

Hmm..försöker jag förlänga detta urtråkiga inlägg enbart för att slippa gå in i badrummet? Varför har inte Maud svarat på mina mail där jag erbjuder henne att bli min piga?

Nehej...oj..är det Vänner nu...hmm...nej..måste städa...måste ta itu med det..så jag slipper sen...men jag tänker fan inte göra vardagsrummet...om ett par veckor börjar man bygga en balkong där..ingen mening då...hmm..fast köket då? Vad har jag för ursäkt där? Just ja..väntar på fläktfiltret...

Om ni inte hör av mig de närmaste dagarna ring polisen..då har badrummet kidnappat mig..antagligen väldigt arg för att jag förstört hennes skönhet och vanvårdat henne så länge...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Love

Haha Men du, när du har städat ditt badrum klart, tror du att du kan komma & ta mitt med då? *blink*

Postat av: Jerk

mja..det gör jag så gärna..om bara mitt blit klart nån gång.. :)

2006-10-12 @ 16:28:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback