Fjolligt, sportigt & skrytsamt...

Shopping idag igen....byxor...lite misnöjd blev jag..hade nästan gått ner en storlek, men inte riktigt....dags att träna ordentligt igen...jag var iaf inte så fjollig att jag köpte den mindre storleken för snart passar dem...för det vet man ju aldrig...kanske väljer att satsa på en sumo-karriär istället...känns som om det vore lättare...

Har köpt julklapp till mor idag också...eller rättare sagt...har budat på en julklapp...alla i bröderna slut (alla 3) chippar in, så det blev inte så mycket pengar...

Kollade kontot sen...oops...ser inte så kul ut detta..får nog lugna ner mig nu...har bränt halva lönen...och det är bara den 28:e...ska ju upp till skogen nästa vecka...sedan blir det Schweiz det sista som händer innan nästa lön...

Lyckades idag...med att göra en ätbar pepparsås...ganska nöjd faktiskt...stekt potatis, snitzel och lite grönsaker (ganska mycket faktiskt..ja, det är sant...)...plus då såsen...kändes bra...mindre roligt att diska sen...

Alltså..första stycket...hur mycket kvinna är jag egentligen?? Nu får jag fan se till att skjuta en älg nästa helg...börjar känna mig lite omanlig...

Till helgen är det sport som gäller (puh känns lite bättre nu)...det är mycket sport...polaren spelar curling i sumpan...Bajen möter Leksand på Hovet....Bajen TFF spelar på Kanalplan...Bajen handboll spelar Champions league på hovet...får inte ihop det....sedan på söndag spelar Dålä IBK ute i Liljeholmen..nu är assistkungen tillbaka efter att ha missat de två första matcherna..så det finns gott hopp om seger på söndagskvällen...

Får välja bort en massa sport...borde även köra lite spinning...

På måndag är det också sport...på Söderstadion...underbart..har inte varit dit sedan den 12:e augusti...den snöpliga förlusten mot öis då min dotter gick på sin första match...

Ja, det är jag som är assistkungen...skrev han ödmjukt...

Ringde inkasso idag också...hej, jag har fått brev från fogden..oj, det borde du inte ha fått...näe..jag vet...stämma dem för psykiskt lidandekanske?

Behöver nya skor också...undrar om jag har råd egentligen??

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback