Happy Birthday to you..

Skinndrottningen

Min kära Skinndrottning fyller år i kväll!!!
Grattis...synd det inte blev någon fest i år..hade behövt ladda upp frysen med nya piroger...

Skinndrottningen är något så ovanligt som en vacker & trevlig tjej...ja, alltså...jag menar...eeeh...det finns säkert andra vackra & trevliga tjejer där ute...men hon är en av de få som är snäll mot mig...om nu inte bilden jag lagt in gör att det ändras...sorry...

Så en i övrigt jobbig dag avslutas med ett trevligt minne..skulle säkert kunna skriva om hur jag för andra dagen lämnade kontoret sist av alla, hur jag brände pengar jag inte äger på en ny innebandyklubba, hur jag och Ida fick vänta 20 minuter på den förbannade tunnelbanan, hur jag la ner huvudet på soffan när jag äntligen var hemma vid sjutiden och kände mig sjuk...

Jag skulle iofs kunna prata om hur jag åt en delikat Mexburgare till lunch på Spanjoren, att jag talade med min dotter ikväll för första gången på länge (hon har åkt motorcykel), hur jag lagade till en utsökt måltid med helstekt älgfilé, klyftpotatis, rostad paprika, grönsaker (ja, det är säkert) & grönpepparsås...

Skulle iofs också kunna berätta om hur jag avnjöt denna måltid i ensamhet...

Skulle också kunna berätta att jag förstår de kvinnor som är betuttade i Johnny Depp & Orlando...JD måste vara en av de coolaste skådisarna i historien...

Men, det gör jag inte för ikväll är det Skinndrottningens kväll...hade jag kunnat hade jag hedrat henne genom att dra på mig ett par läderbrallor, odlat porrmustasch & bryta på tyska...nu har jag iofs inga läderbrallor och det är lite sent påtänkt att odla mustaschen...

Så jag nöjer mig med att sitta själv i soffan och låta som Arnold...

Grattis igen gumman...ikväll är jag vaken om du vill ringa..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du låter för bedjande vännen. Försök en manligare stil "Ring inte när jag sover, för helvete!"/ Alltid redo med fina råd :o)

Postat av: Jerk

men..alltså..vi brukar ringa varann ibland på väg hem från krogen..eller snarare..först e det ett sms där det står "vaken?"...svarar den andra är det fritt fram..sen så odlar jag min manlighet främst när jag är i skogen..här i stan sitter jag på mina knän och ber :)

2006-09-23 @ 17:21:34
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Tracy

Hej! Jag tackar för det fina inlägget:) bra gjort att lyckats hitta en gammal bild oxå, kan den vara från stayfriends sidan kanske??

Äh du vet ingen fest i år beror ju delvis på att vi ska ordna världens bästa nyårsfest istället! och du vet ju att du får komma då. Lokalen och musiken är fixad redan och inbjudan kommer!

Ang. kommentaren om att "ring inte när jag sover för helvete" så kan man ju bara säga att Vår gode Jerk har förbrukat all nattsömnsro..jag menar han har haft en ivrigt nattelefonerande tid som innebär att jag (och många andra) har en del att ge igen för, haha men nu har det blivit vanligare med sms där man först kollar status innan man ringer upp och det uppskattas...

Tack för födelsedagsinlägget igen, gulligt.

Kram Tracy

2006-09-25 @ 12:15:27
Postat av: Jerk

jo..stay friends..det stämmer..blev tvungen att själv bli medlem för att se bilden..jag kom på att jag inte hade någon digital bild och äger ingen scanner så.. :)
Det finns nog några som vill ge igen..jag har börjat få betala..Dalle brukar vara ganska pigg på att ringa :)

2006-09-25 @ 15:59:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback