Heroin chic...

Vilken dag...torde passa min knarkpersonlighet...

Först evigt drygt på jobbet...fick reda på att jag skulle sitta bredvid chefen efter flytten...paxade iaf fönsterplatsen...men ändå..och precis nu kom jag på snilleblixten som skulle göra att jag inte satt bredvid chefen...skulle dessutom göra att chefen får det lite lugnare...hmm...kanske ska ta upp det imorgon..måste bara se till att jag fortfarande har en fönsterplats..

Det är något nu (igen) jag orkar inte...orkar inte göra den lättaste uppgift...vill inte..känner en enorm ovilja att ens läsa ett mail om jag vet att det är jobbrelaterat...orkar inte engagera mig..det känns så meningslöst..vad ska jag där att göra egentligen?? Det måste finnas något bättre att göra?? Sova till exempel..

Jo, jag vet...i Japan får de som inte längre har någon framtid fönsterplats...får man en sådan vet man att företaget gett upp på dig...men va fan...jag har ju redan gett upp, så hellre fönsterplats än påläggskalv...

Tröstköpte nya skor till innebandyn...ett par Salming...storlek 39...jag vet...ett släktdrag...små fötter, virrig skalle...och det var nog nåt mer negativt också...kändes lite bättre..även om jag hade hoppats på att de billigare skorna skulle suttit bättre..så jag hade haft råd att shoppa ett par skor för dagligt bruk också...får vänta lite med det nu..

Talade en snabbis med dotra...om en månad (ungefär) får jag äntligen träffa henne igen...hon har det lite tufft i skolan tydligen..kommer inte riktigt in i gängen...tacka fan för det..hon pratar väl inte språket...iaf..där gick det lite pengar också...nån terminsavgift till nån dans...fråga inte jag vet inte...

Tung i huvudet när jag stiger av tuben i Skanstull...kommer precis utanför spärrarna ska gå till Ica..då hör jag ett vilt jubel från Läckerbiten...inser det otroliga...Bajen måste ha gjort mål...handlar, kommer hem...trött, låg...allmänt deprimerad...känner mig gubbsjuk och slår på Carl-Jans änglar...hjälper...i en reklampaus tittar jag till text-tv....2-0 till Bajen....nervöst...mår dåligt..förbannar mig själv för att jag inte åkte till Råttsunda...

Steker blodpudding...gott...matchen är inte slut än...nervöst..

JAAAAA...får ett grattis-sms av Gnagar-Lasse....det är klart...bajen har vunnit för första gången sedan jag hade sex sist...känner mig lycklig, upprymd...vill ta världen i min famn...

Hoppas bara Bajen kan göra om det nästa måndag...då har jag biljett till Söderstadion...iff-iff...skåningarna ska få däng....

Nu ska jag surfa efter gladporr...

I morgon ska jag själv till Läckerbiten och käka middag med några fd kollegor...får se om det blir någon uppdatering då...kan vara lite för ölstinn..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback