Life's good...

Kom i tid till jobbet idag...redan halv tio...möte för samtliga anställda kl.11...angående koncernens halvårsrapport..eftersom det gått så bra får samtliga anställda i koncernen 3000 SEK i bonus på nästa lön...förkylningen känns mycket bättre efter lunchen...lite trist att jag blir kvar så länge som till kvart i fyra och ändå inte hinner med allt på jobbet, men det här verkar vara en av de få bra dagarna jag har...kommer ihåg att köpa ett teleskop-grillspett på Clas på vägen hem...känns bra...skippar smågodiset..starkt Jerker...köper tidningen Offside..skönt har jag läsning i helgen...

Kommer hem...brev från inkasso..eftersom ni inte betalat skickar vi kravet till fogden...men va fan!!! E subban helt jävla omöjlig....det handlade om 220 spänn och hon misslyckades...nu ska jag behöva ringa och skälla på henne också...jävla idiot...

Är väl lite mitt fel också som är så naiv och godtrogen att jag tror att hon ska betala hyran för henne och min dotter..är väl inte så viktigt att bo någonstans...enda positiva ur den där jävla flytten till ålahuvudland är att jag slipper va borgensman mer...

Sedan får jag sms från Alfie...upptakt för innebandylaget imorgon...kollar kontot...nähä...nyktert...kul..

Helt plötsligt är den här dagen den värsta av skitdagarna jag haft i veckan...

Tur jag är en mogen man som vet hur man löser sånt här...ikväll blir det pizza...sen ska jag svulla popcorn...skönt att man vet hur man tröstäter....

"Vilken härlig dag
man blir härligt glad.."


/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback