Lista..i brist på inspiration..

Tio första:
Första bästa kompis: Tomas N eller Mats M..i Mora
Första bil: BMW 318i -85...cosmosblå metallic..med träratt..
Första bostad: Lgh i Fisksätra med päronen..första egna...källarlgh i Borlänge
Första husdjur: Lillebrors katt, Micke..tills den fick ungar..då fick den heta Mickelina
Första semester: eeh...Mariefred eller Göteborg kanske?
Första jobb: riktiga? Produktionsberedare på Connecto..yup..satt i kontorsstolen från början..
Första köpta skiva: Kiss - Destroyer
Första flickvän: Annelie..om det räknas..
Första piercing: väntar jag på...
Första konsert: Hmm...kan vara Swinging Blue Jeans på Malungs Marknad

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: En Mariestad på Tom's i lördags..
Senaste bilfärd: Fick skjuts av Håkki hem från jobbet ikväll...
Senaste filmen du såg: Smala Sussie..blir inte mätt på den filmen..
Senaste ringda telefonsamtal: Min dotters mor..hon skulle snart ringa upp..för 5 timmar sedan..mutter mutter..
Senaste bubbelbadet: Hmm..länge sedan..
Senaste spelade cd: Brainpool - Stay free...när jag diskade..

Senaste kyss: länge sedan..måste varit med the Sunne girl på dansveckan..
Senaste gången du grät: också ett bra tag sedan tror jag..saknade väl dotra eller något..
Senaste måltiden: middag...Ostburgare med bröd..nyttigt värre..

Åtta, har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nja..behöver man inte kompisar för det?
Blivit arresterad?: faktiskt inte
Blivit kär vid första ögonkastet?: Yup..senast imorse..
Varit på tv?: njae...kan ha setts i publiken på någon idrottsgala..men radio har jag varit med i..
Fått ditt hjärta krossat?: E påven katolik? Skiter björnen i skogen? E Bajen bäst i stan?
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: nej, tror inte det..
Haft ett one night stand?: ja..lite man e jag väl?
Busringt till nån? inte de senaste 20 åren..

Sju saker du har på dig:
1. Pikétröja..svart med rött, grått och Huber+Suhner logga.
2. Trekvartsbyxor

3. Kallingar
4. Tumring
5. Halsband

6. Svårmod
7.

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat på soffan
2. Funderat på anledningar till att gå till jobbet
3. Lagt en lapp i Klas brevlåda att han ska ringa Hanna..
4. Rest med tuben
5. Ätit min hemmagjorda Lasagne
6. Skrivit på en odrägligt lång lista

Fem personer du kan berätta allt för, utan inbördes ordning:
1. B
2. L
3. O
4. G
5. G

Fyra favoritsaker (utan inbördes ordning):

1. Ingemar Stenmark-planschen
2. Kökssoffan i Sörsjön
3. Bajenflaggan
4. datorn

Tre val:

1. Svart eller vit? Svart
2. Sommar eller vinter? Sommar!
3. Chips eller choklad? Choklad-chips


Två saker att göra innan du dör:
1. Älska med jordens alla kvinnor
2. Se Bajen vinna SM-guld i fotboll

En sak du ångrar:
Att jag lade ner så mycket tid på denna lista istället för att skriva ett långt, meningslöst inlägg...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Söderböna

Det går så bra så. Trevlig läsning. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback