Lite sex så blev man nöjd...

Trevlig middag ikväll med gamla kollegor...lite dödshot, lite jag har minsann ett gevär så passa dig...en del påhopp på mig som gråsosse...lite som vanligt alltså...

Innebandyn på jobbet? Jodå..helt okej...

Jobbet var sådär...tittar framåt helgen och inser att jag har en hel del sport framför mig...får nog svårt att få ihop det..men va fan...skjuter väl upp julstädningen en helg till då...ja, eller två helger...drar ju upp till skogen igen under nästa vecka...

Läser en annan
blogg (sorry Vonsan, som den otrogna jag nu är blir jag väl stenad?)...läser ett debatt-inlägg från Göran Steen...återigen så innehåller en tidningsartikel eller ett debattinlägg med hans namn lögner och förtal. En saklig debatt kommer aldrig att komma med honom i ena änden...bemödar mig inte ens att bemöta hans fantasier denna gång utan väljer blygsamt (ja tjena) att hänvisa till detta inlägg från yours truly

Shit...väl många länkningar denna gång kanske..nåja...i brist på...ja...nåt annat så...

En sak måste sägas om Läckan (Läckerbiten för er som ej är trogna Söderbor) är att deras servitriser alltid är vackra...borde kanske gå lite oftare till min kvarterskrog än jag gör...hmm...

Ja, alltså..jag slog ju inte av klubban den här gången och hade ett par närgångna dueller med den kvinnliga controllern från Schweiz...synd att hon åker hem den här veckan..skönt sexuellt frustrerad igen..har tagit mig upp ifrån depressionen efter valet...ett tag iaf...

Fick brev från fogden idag också....nej, den här gången är det inte Mamma Mu som fuckat upp något...den här gången verkar det som om inkassobolaget fått spel...så imorgon väntar telefonsamtal för att reda upp skiten...vi kan väl vara överens iaf om att det var sista gången som jag gick i borgen för någon, även om det var för ett så lovvärt intiativ som att ge min dotter tak över huvudet..men men kan hennes mor inte betala något så enkelt som en hyra så....hennes förtroendekapital (va fan var det där för ord..håller jag på att bli en sliskig business-människa nu??) totalt förbrukat...

En gnagare från jobbet är på affärsresa...ringde...sa jag tänker inte tala om igår...varför då? Du ler ändå bara för att jag ringer...joo..det är sant...gårdagens seger var skön..så skön...

Skit också..ett steg på vägen för att se om du är på väg att bli en business-människa är att kolla hur ofta du blandar engelska och svenska ord i en mening...när du säger maintaina...ska vi quota denna? eller just använder ordet business-människa...då är du fan illa ute..shit också..kan jag surviva detta? Måste nog upp till the woods en vända..för att få en reality-check...

Ja, just det....gjorde det avgörande målet också...sen fick jag ont i knät när jag gjorde segerdansen..

/Jerk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback