Moment 22..eller Beach -07 is the new black..

Har insett att jag har ett problem...

Jag vill träffa en tjej...det gör man genom att gå ut, umgås med andra...

För att underlätta att träffa en tjej vill jag träna ner mig ganska rejält...gå ner en massa i vikt...vad man än säger...första intrycket betyder mycket i utevärlden...så för att förbättra chansen...bör jag alltså hyfsa till kroppen..

En del tjejer säger att om jag vill träffa någon måste jag fixa till lägenheten...inte ha så mycket pojkrum...men..det är ju helt fel...eftersom jag inte får dem till lägenheten är inte lägenheten problemet...alltså...renovera kroppen först och främst...sen kanske tänka på lägenheten..

Men..för att det ska gå snabbare och lättare bör jag hålla mig ifrån alkohol och restaurangkäket ett tag...då jag är färdigrenoverad går det att köra på igen...bara jag underhåller kroppen...alltså kan jag inte gå ut och umgås...

Nu ska väl nätdejting vara lite mindre utseendefixerat...men vad gör jag om jag träffa någon jag tycker om...jag har inte råd att bjuda ut henne...så då går det bort...

Gå ut utan att dricka alkohol? VA?!?!? Du skämta med mig aprilio?? det e ju skittrist...slutar bara med att jag lämnar glasskon på trappen till Metro kl.22 och går hem...sur för att jag missat extreme home makeover...

Ok, en del träffar ju sin käresta på jobbet...hmm...få se...yngst är 31..ok..det kan jag ta...singel är??..ingen...förutom B då..men hon går bort..över 50 och en personlighet som man kan skrämma barn med..utseendet skrämmer man vuxna med...

Nähä...säg fan inte studiecirkel...ser jag ut att bära yllekofta? Jaha, det gjorde jag..nej...inget för mig..jag har inte tid..måste ju träna...

Gamla bekantskaper då? njae...gifta...antagligen...och vore de inte det så..om de någon gång varit kära i mig så var det när jag snarare såg ut som "efter-bilden"..till skillnad från nu när jag snarare ser ut som "före-bilden"...eller man kanske ska skriva före "före-bilden"..."efter-bilden" siktar jag ju på..

Hahaha...visst jag är en "före-bild"...vore roligare att vara en förebild kanske..fniss..eller inte..

Så..för närvarande ser det ut att vara helt kört..tror förresten inte att Marisa Tomei går ut på Söder ändå...alltså...snart kommer det nya inlägg om sexuell frustration igen...känns ju skönt att man utvecklas i takt med att man blir gammal...

Iofs...nu kanske det ordnar sig snabbare än min karaktär tror..eftersom min ekonomi inte tillåter några krogbesök den här månaden...

Å andra sidan ska jag på älgjakt snart...det befrämjar inte direkt mitt mål...man skulle kunna tro att vara ute i skogen hela dagen borde vara mumma för kroppen, men det är snarare tvärtom...sitter på sit feta arsle en hel vecka..käkar grillkorv och feta ostmackor hela dagarna..på kvällarna blir det öl...snarare skadligt för kroppen...en lisa för själen däremot..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback