Söndagkväll..ångesten är tillbaks..

På femman är det en "dokumentär" om män med enorma penisar..där har vi ett program jag aldrig kommer att vara med i...samtidigt går jag igenom gamla inlägg..ja..som jag skrivit...ego-tripp tror jag det kallas...vet inte...känns som om jag tappat något på slutet...tror det var bättre förr...

Iaf...då kommer jag på att jag inte skrivit om mitt liv som gigolo än...det får bli en höstuppgift...ja..jaha...ni trodde jag skulle skriva om det nu?....näe...det orkar jag inte...vi tar det sen (precis som min julstädning..)..

Gick igenom mina nyårslöften...har brutit förvånansvärt många...ett klarade jag av iaf...det om sex...yes!...får väl summera det hela 2007...

Kanske var det bättre för att Nadine, 19, jobbade hos oss då....

Nej...tillbaks till läsningen..

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback