Suck..ger han sig aldrig..

Som ni ser i inlägget nedan var jag extremt inspirerad att skriva idag...tänkte jag skulle skriva om ett speciellt ämne, men inspirationen bara flöt av mig som...nä...orkar inte ens komma på någon halvsugig liknelse...borde skriva om livet som gigolo någon gång också..

Istället producerar jag all denna skit...ordbajseri om absolut ingenting....förslösar era liv med några rader om nada...fortsätter fylla ut internet med dynga...världen hatar sådana som fyller sina bloggar med tecken som bilder meningslösa ord...förstår inte hur de som bara skriver och skriver utan mening orkar med att fortsätta?...varför slutar de aldrig? Förstår de inte att de blir stenade i nästa liv? Eller är de kanske redan stenade och förstår inte att svadan som kommer ur deras tangetbord enbart får människor att ifrågasätta deras existensberättigande när de oupphörligt präntar ner tecken efter tecken utan en tanke på radbrytning eller våndan deras läsare utsätts för...lik förbannat hur man än läxar upp dem ger de sig inte utan de sitter där som någon jävla Duracell-kanin på E och konstruerar nya satser som får deras gamla svensklärarinna att bryta ihop och slutligen kasta nycklarna på någon uppkäftig elev som om de överlever kommer att ta över stafettpinnen om några år och producera oläsbara inlägg om deras tråkiga  och intetsägande liv...

Skönt att jag inte är sån...

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback