Tuttar, tuttar, tuttar överallt..

Hmm..nu vet jag hur jag ska göra för att få lite kött i händerna 

Att jag inte tänkt på det förut är ju lysande...nu måste jag se till att åka under rusningstid också..gjorde det idag...en vacker blond kvinna tittade på mig..flera ggr...är nog kär nu..vi ska gifta oss...fast först måste jag gifta och skilja mig från the future Mrs Eriksson, som jag såg på lunchen idag igen...nu låter jag säkerligen som en psykopat (till skillnad från annars då??) Men, jag såg henne på sitt jobb när jag åkte hem också..

Det var konstigt..hon var på plan 6, men hon brukar gå av på plan 5...nåja...Philips är stort...

Fast det funkar ju inte med att bara ha en fru, exfru och dotter från ett tidigare snedsteg..jag behöver nog en älskarinna också...då väljer jag (för det får jag ju göra..det är mitt spel...mina regler..om ni inte vill vara med slipper ni..)....Mirjam...min nya granne...hon knackade på ikväll...jag öppnade dörren...osen från min matlagning hade belägrat lägenheten (jag måste fan byta filter på fläkten snart..)...med lite fantasi är det som i en dålig musikvideo...ut stiger den ståtlige ynglingen (ja...budgetvideo..den ståtlige ynglingen spelas av mig), röken (i det här fallet stekoset) skingras och erbjuder sin hjälp...i det här fallet var det att låna ut en avbitare...hon kanske är praktisk...bra det...

Det är ju en lysande lösning...ha grannen som älskarinna...det blir ju inget långt att gå..kan skylla på att jag missade ett tåg...lång kö på Ica...ska bara kolla om det finns någon tvättid...blir som på julafton..ska bara ut och köpa tidningen..sen missar pappa tomten...det är klart...man får ju stöna lite tystare kanske...

Det värsta är iofs att hon har köpt lägenheten som jag tänkt köpa (sen, när jag vunnit på Lotto)..jag tänkte ju slå ihop lägenheterna och få dubbelt så stort badrum...större kök och så en två sovrum plus ett vardagsrum...till det två balkonger, en i öst och en i väst..nu måste vi antagligen bli ihop och sen slå ihop lägenheterna...

Och det känns verkligen att något är på gång..vilken kontakt vi fick...yup..nu dröjer det inte länge innan singellivets dagar är över...

Va? Orealistisk?? Drömmare?? Jag?

Förstår inte vad ni menar...jag har ju gjort 5 mål i en innebandymatch en gång!!

"You don't know what I'm gonna do
I gonna send my heart in a box to you
Wrap it up  and seal with glue
Yeah, that's just what I'm gonna do"


Jerk


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Brainpool alltså! Du är en cool snubbe!!

Postat av: Jerk

Tack..jag gör mitt bästa..synd jag lämnade Victoria i Smallville..

2006-09-06 @ 00:45:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback