Back for good?

Klockan är 23:50 nu...jag har hunnit till M på bloggarna jag läser..trots att jag är i stan blir det inget läsvärt inlägg ikväll (och när var någonting du bajsade ur dig läsvärt sist?)...lite beroende på att jag är Svenne, som ska till kontoret imorgon, så jag måste sova, men även för att jag inte riktigt bestämt mig om jag blev utslängd från efterfesten hos Anna på långfredagen eller inte än...

Förhoppningsvis har jag en riktigt lugn dag på kontoret imorgon och hinner fulblogga lite då...fast med tanke på att jag kikade in på mailen i fredags och såg 30 nya mail är det inte så troligt...blir inte lugnare av att dotra ska vara med på jobbet imorgon heller..pappa, titta vad jag ritat...pappa, hur stavar man till basketboll (tro mig, den där datorliknande saken hon höll på med på tågresan ner höll på att bli utslängd..antagligen hade resten av passagerarna tackat mig också)...

Nåväl...jag älskar er alla och väntar på er vid porten, där ni dyker upp nakna, med öl...

Kommentarer
Postat av: Susfu

Välkommen hem! Du är saknad

Postat av: Jerk

Tack..det värmer :)

2007-04-10 @ 09:27:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback