Boring day, God?

Får erkänna att jag är grymt tråkig just nu..inte bara i bloggen..livet tråkar också ut mig..den enda starka känsla jag känner är leda...

Fanns några snygga tjejer på spinningen också, tyvärr verkar mitt rykte föregått mig och eftersom jag satt längst bak till vänster satt de längst till höger..aldrig får man vara riktigt glad..istället hade jag till höger om mig en 50-åring som flåsade på ett bisarrt sätt i otakt till musiken..framför en spännig 40+ i vad jag först trodde var *brr* cykelbyxor, men sen i omklädningsrummet visade det sig att det var en brottartrikå!! Sen hade han någon tröja på sig..inte den där tajta cykeltröjan (antagligen pga magen) utan något mer lite "gymspännigt" alltså inget linne utan någon lite pösig tröja med huva typ..han cyklade fan inte heller i takt..sen efteråt pratade han om sina andra skor som bara passar till blablabla..något om cykel och I couldn't care less..
Poängen var? eeh..skit..nu kom jag av mig..iaf...då utsikt saknades fick jag som vanligt blunda mig igenom passet..funderade ett tag på att slänga lite extra med håret för att svett skulle hamna på den flåsande gubben..fast jag är ju en snäll och mesig pojk, så av det blev intet..lite sorgligt att det var sista passet med Mona bara...

Nästa torsdag börjar korpfotbollen igen, Malung FC ska återigen visa hur man förlorar på ett osnyggt sätt..efter 6 säsonger har jag äntligen fått sparken som coach..att det tog så lång tid visar bara på hur slöa de andra i laget är..tror vi kom sist 3 av 6 säsonger ( det kan ha varit ännu värre)...nu är jag bara spelare...kan jag koppla av igen..slippa fundera på om det blir nog med folk till matchen och sånt....bara vara den urusla spelare jag är..för de stackare som vill se några 30+ gubbar med begynnande flint (inte jag..de andra) och ölmage (mest jag) som tror att de fortfarande är 20 och alerta så är ni välkomna på torsdagar till Långbro BP...vi spelar i grönt...

Efter alla våra säsonger i korpen saknar vi fortfarande groupies..så ni är mer än behövliga...duger det inte med fotboll så letar jag fortfarande efter blogg-groupies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback