Deppblogg, pre-fylleblogg..pre-ångestblogg

Nu är Jerker ledsen..efter en stressig eftermiddag är det nu bara montering av balkongmöbler, duscha och laga en schysst middag kvar innan festen..men datorn är segare än seg och inga filer finns kvar..så jag är ledsen ändå..kanske borde börja supa redan nu?

Blev inte gladare av frukosten som jag precis fick i mig..en kokt med bröd och en grillad med bröd..

Annars har allt gått lite fortare än jag trodde..förutom monteringen av möbler som jag inte börjat med än..och Pitan kommer om lite drygt en timme...fan...nåja..det hinns väl..man är väl man...suck..det kommer aldrig att gå...

Klippte mig också..fast jag vet inte om det syns..charmlockarna är fortfarande kvar..

Näe...blir säkert ett inlägg i natt om jag har tålamod nog med datorn..det är sånt här som får bakåtsträvaren i mig att blomma ut i full prakt...har inte vågat öppna mailen än..risken är väl att alla mail är borta också..mail med lösenord till olika sajter..kunduppgifter och blablabla..värst av allt..Malte-spalten kanske är borta..mina första stapplande steg som skvallerreporter hemma i byn..då gråter jag..men det kollar jag först imorgon då ångesten över hur mycket jag gjort bort mig hos de vackra folket är som värst..

hmm..fylleblogg..aldrig läsvärt, alltid ångest dagen efter..underbart..

Med tanke på datorn..någon som tror att innebandyklubban håller imorgon?


Kommentarer
Postat av: Blue

Jag ger din bandyklubba fem minuter... hahaha

Nä, tänk på att det blir dyrt att köpa en ny...

Postat av: Susfu

Kommentaren är sparad, men måste godkännas av bloggens ägare innan den visas på bloggen.


Vad är detta? Är du spammad?

2007-04-28 @ 17:32:17
URL: http://susfu.blogg.se/
Postat av: Jerk

nja..du la in en länk..jag tror jag har n´ågon inställning som gör att den reagerar då :)

2007-04-29 @ 12:14:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback