dubbelsuck..

Det är lika varje år..jag är ständigt lika korkad..ja för tusan..klart jag ska jobba på klämdagarna..

Sen kommer jag hit..i tid (otroligt nog) och känner hur jävla dumt jag tänkte egentligen..jobba idag? What was I thinking..

Nåja..det kommer förhoppningsvis vara ganska lugnt så jag får chansen att komma ikapp lite..lär inte komma ikapp allt..någon sådan energi har jag inte idag och jag hade inte tänkt stanna så överjävligt länge idag heller..det mest positiva med att jobba idag är att det var lite folk på tuben..

Fast fan vad mycket skönare det hade varit att ligga kvar i sängen nu..vaknat sett solen ute och sen somnat om..jag älskar att dra mig när det är soligt ute..

Kallt var det också..höll på att förfrysa bröstvårtorna på min korta promenad från Kista galleria till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Vargakvinnan

jag skulle ha jobbat både idag och imorgon (det betyder uppstigning kl fem..) så jag är mäkta möjd över att ha sluppit. hur det än blir så önskar jag dig en härlig valborg, du får göra det bästa utav det!

Postat av: Jerk

ha en härlig kväll du också..jag ska sitta hemma och göra räkningarna, gå igenom deklarationen och bara tråka..tror jag iaf..sån är planen..kul.. :)

2007-04-30 @ 13:35:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback