På kurs med Kurt..

Excelkurs..jag känner mig överlägsen till en början..det här kan jag..hänger med bra..gör övningarna snabbt...
Efter lunchen  är flytet slut...fipplar bort mig totalt när han snackar Macron..men eftersom jag är ett sånt geni (se långt ner i bloggen) fixar jag det..va fan..har han en knapp där framme också..mutter mutter..nåja..kör lite..vi får sluta tidigare..vilket gör att jag får längre tid på jobbet bara..ingen vinst alltså..

Klientelet på kursen? ett par gamla tanter..en ganska het, lite äldre än mig..hon passar på att sköta mailen och smsa samtidigt som hon pysslar med kursen..ingen ring på fingret, men...nja..mörkhårig och lite äldre..då söker hon nog en skorpion och inte en romantisk våg..

Kurs imorgon också..jag hinner fan inte läsa bloggarna..men..jag kommer försöka iaf..sen är det helg..imorgon tänker jag inte gå och jobba efter kursen..jag ska fan ta helg tidigt (och tvätta..suck..)

Kommentarer
Postat av: Miss E

Njae, filmen var väl sådär. Lägg hellre pengarna på annat. Man får iofs se ett par bröst snabbt flasha förbi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback