Rubberman..

Knappt någon stelhet kändes alls efter mina nio timmars sömn..skönt..sova ut på riktigt för en gångs skull..

Nu har jag givetvis dammsugit idag, så jag känner mig fortfarande väldigt lite rebell..det faktum att jag avslutade lördagen med att titta på sista avsnittet av Ordförande Persson hjälper inte..ja, jag spelade in det...jo..jag inser det...men va fan?

Känns på något sätt skönt att jag iaf skjutit upp min rengöring av badrummet..lite kan jag än iaf..

Skippar promenaden runt Årstaviken idag..antar att alla andra sthlmare redan tar den..istället ska jag gå över Skanstullsbron till mitt kära Söderstadion..Bajen genrepar mot Vålerenga...kl.15...borde nog skynda mig nu..

Nästa helg ska jag bara ligga på soffan och kolla när andra jobbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback