Say my name bitch!!

Så här på lördagsmorgonen..eller ja..förmiddagen kanske..jamen va fan..runt lunch då..tyckte jag det var lämpligt att kolla hur grymt smart jag är egentligen...så here goes...
IQ Test Score

Så nu står det klart...jag är en överintelligent mes, som borde akta mig för fisk, så det inte slår över..

I all min mesighet börjar det snart bli dags att ladda...ladda för att skrika sopa, idiot, bonnjävel, Lee Baxter...skrika hora till domaren..skrika hur mycket jag hatar skåningar och även hur mycket jag älskar Hammarby...snart dags för premiär på Söderstadion...nervositeten börjar bli enorm...Bajenlåtar har gått på stereon sen jag klev upp i morse (ja, runt elva då om det ska vara så noga..) en tröst är att jag är så pass intelligent att jag vet att jag valt rätt lag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback