Vilken underbar värld det är...

Det där lilla plusset jag räknade ut igår..glöm det..fick ett samtal från dotras mor ikväll..dotra har börjat på fotbollsskola (hmm..undrar vem som har påverkat henne?)..första gången var idag..hon får gå en gång till gratis..tycker hon det är kul då så behöver hon benskydd och fotbollsskor...antar att det inte är mer än rättvist..jag har nog påverkat henne en hel del vad gäller idrottsintresset...så jag betalar gärna..om jag nu bara kan hitta strumpbyxan och pistolen samt bestämma mig för vilken Pressbyrå som står på tur...

Fast jag blir lite stolt iaf..då har jag inte bara gjort henne till Bajare..hon vill spela själv också..Pappa rules..får upp henne till Kristi flygare också..då måste jag bjuda henne på min gryta...hon ville ha den redan i påskas så..
(ja, jag vet..klart ofint och osannolikt, men nu tänker jag gotta mig i det här lite och ta åt mig hela äran..känna mig som en lysande far för en gång skull..)

Tyvärr innebär det här att jag får ställa in allt övrigt liv, men det lär jag väl överleva kanske..eller inte..om jag rånar ett par extra Pressbyråer så kanske det kan funka..ja, jag kan kanske utöka lånet lite på våningen också..bara ett par hundra tuss och sen spruta champagne i en halvtimme...

Fler bra saker..slog undan ångesten idag och gick nästan upp direkt klockan ringde..var på jobbet redan kvart över åtta..kvar till sex...måste få lite ögongodis i Olga (städerskan) innan jag går hem...så nu ligger jag plus i flexbanken också..får jag bara en blogg-groupie någon gång är livet komplett..

Fast Sällskapet ser ut att få vänta nu..och idag gick jag in för att se om jag fått in några pengar från mitt hot till övriga deltagare angående min vinst i dream team...upptäcker att kontot visar -191 kr...oops...så där rök nästan de sista av pengarna som skulle gå till vapenlicens..inge köpa skivor heller..men derbyt ska jag fan gå på!!!

Sen blir det avskedsmiddag för tre stycken kollegor nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback