Waiting for Pete Doherty to die...

Vet inte vad jag sänder för signaler...Angie kallade mig homo...imorse fick jag ett sms från T, som är gay, han skrev:
"God morgon! Hur ligger jag till? Har jag fortfarande chans att komma först? ;) tar snart t-banan"

Ni ser själva..flört-smileyn..komma först? tar snart t-banan? Hm..tydliga sexsignaler...nu är han inte min typ..och dessutom sambo..men hur tolkar jag det här smset egentligen..vi har käkat lunch ihop de senaste två dagarna (helt plötsligt har han börjat med matlåda)..men det är ju fel..han har mindre bröst än mig, alltså klarar han inte mitt första krav...iofs har han nog mindre skäggväxt än mig...och han tjänar bättre..

Men, det var inte poängen..grejen är den..attraherar jag honom (vilket iofs är viktigt eftersom ALLA måste älska mig och det inkluderar även homosarna..vissa dagar sparar jag mustasch och vattenkammar snedbena för att även sverigedemokraterna ska älska mig..gränsen drar jag vid Moderaterna..de behöver inte älska mig..vilket de tydligt har visar att de inte gör heller...)..undrar om det där var världens längsta parantes eller inte..

Sänder jag bögsignaler? Det hjälpte säkert inte då jag träffade på honom på den där gayklubben i höstas (jag var där för en kompis kompis är från Småland och hade aldrig gått på sån klubb förut..han fick hugg..jag? som vanligt ensam i baren med en öl..), men ändå..jag svär, snusar, jagar och är hårig..jag är mer en schablonbild av en lesbisk kvinna..förutom att jag har längre hår än dem då...

Titeln på inlägget är för övrigt en suverän låt med The Indelicates..den går på repeat på datorn nu..

En grej med gayklubb...ingen använde pissoaren..det var en lång kö in på toaletten, men pissoaren helt öde..säker på min manlighet som jag är (vilket det här inlägget tydligt visat) gick jag givetvis direkt dit..skönt..slipper jag köa..sen tillbaks till baren och en till öl...

Det kan iofs också ha med att vi tävlar om vem som kommer först till jobbet..jag tror jag förlorade hela januari och februari..var bara förra veckan jag vann...och idag då..

Kommentarer
Postat av: Blue

*asg* Gu' jag älskar dig tror jag.... den där kommentaren om parentesen...!!

Och ja igen har du lyckats få till en klockren överskrift. Jag läste texten och reagerade när jag såg skinn längst ner... självklart måste jag in och läsa vad Jerk hittat på nu. *ler*

Postat av: Jerk

Bra..som sagt alla måste älska mig :)..rubriken är viktigast..innehållet sekundärt :)

2007-04-04 @ 00:30:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Angie

Bara för att jävlas;

God kväll, Homofil.

2007-04-04 @ 19:24:36
URL: http://livsirritation.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Masochist som jag är njuter jag ;)

2007-04-04 @ 22:30:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback