999...

Någon som har lust att gissa vad rubriken står för?

Kom nästan i tid idag..det är bra av mig med tanke på att det är måndag..och med tanke på att jag låg vaken inatt och kollade på friidrott...såg Jenny & Sanna springa..nästa minne är att det är nyheter på tvn...besviket inser jag att jag sovit max 4 timmar inatt..vore jag nu det minsta normal borde det innebära att jag somnar tidigt ikväll..jag är tveksam..jag brukar vara duktig på att vända dygnet fel, betydligt sämre på att få det rätt..

På fredag kommer dotra...jag längtar redan..och på lördag kommer jag vara grinig och undra varför jag längtat..på söndag kommer jag vara ledsen över att hon snart ska åka..jag är alltid likadan..tror det har att göra med att hon fuckar upp mina rutiner (ligga i soffan och kolla på tv menar du?)...jag är väl fortfarande inte mogen nog att vara far antar jag..

Kände mig rik i helgen...har en känsla av att när jag gjort räkningarna kommer jag känna mig fattigare än någonsin..slöseriet måste ta stopp nu..det är både älgjakt och Oslo-resa på den här lönen..

Så för att göra slut på slöseriet hade jag tänkt beställa mig en ny mobil...

Nej, rubriken har inget med midjemåttet att göra (hoppas jag)..

Cementkonen håller nu på att kläs in i trä...kan det bli en bastu kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde man skulle vända på siffrorna ja? 666...är vad du vill ha...
Mailat ny bild,du måste ha svimmat av förskräckelse...he he..

2007-08-27 @ 13:26:57
Postat av: Jerk

Nej..det är inte anledningen..sex är visserligen trevligt, men inte det jag tänkte på..ska kolla mailen när jag kommer hem :)

Postat av: Glimra

Men gud vad är grejen med denna cementkon?! Blir riktigt nyfiken, kan du inte ringa NCC och fråga?

2007-08-27 @ 21:02:21
URL: http://glimrablue.blogspot.com/
Postat av: Jerk

var in på deras hemsida idag och fyllde i något formulär där jag undrade vad de bygger för något..räknar med svar imorgon :)

2007-08-27 @ 21:52:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback