Answer the question jerk!!

Just det...NCC...total tystnad från deras håll idag..they are giving me the silent treatment..jag blir sur..

Vad gäller konen, så har de byggt på den rejält nu och den kan inte längre kallas kon..tänkte ta ett nytt kort på lunchen imorgon så ni får se hur den har..eeh..växt...den ser nu ut som en pojke i tonåren...

L på jobbet var förbi där idag igen och lyckades få tag på ett telefonnummer..ska nog testa det imorgon...den här följetongen har nu hållit på längre än något av mina förhållanden...att jag har haft ett sånt tålamod när det hela på inget vis har innefattat ett par bröst går över mitt förstånd..

Imorgon, då jävlar ska svaret komma..

Och du Lennart på NCC...jag är fan sur på dig nu...vad har jag gjort dig för ont? Varför ignorerar du mig så? Begriper du inte att du sårar mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback