Äntligen stön igen när jag porrsurfar..

Jag vet inte om jag ska vara stolt över mig själv..eller hata mig??

Ljudet på datorn har inte fungerat under en..eeh..längre tid...lillebror tyckte det bara var att ladda hem nya drivrutiner från nätet...jag sa "jajajaja..någon gång så"...

Idag var det dags...gick in via kontrollpanelen för att kolla vad ljudkortet heter...tittade runt lite..hmm..undrar vad som händer om jag höjer den där saken som heter Wave...varde ljud...

Nu är enda problemet det förbannade ekot som jag har...men jag har ljud iaf...så ekot tar vi hand om till jul...

Update: Jag råkade hitta Ljudeffekthanteraren när jag skulle stänga ner Kontrollpanelen, så nu är det fixat också..vet inte vad jag ska skjuta upp nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback