Business as usual...

Det sprack direkt..såklart det sprack direkt..mina tankar om att denna vecka få ihop till den där fredagen jag ska vara ledig..

Yup, eder Jerk fortsätter även i höst sin fina ovana att bli sen på måndagar..vaknade strax före nio imorse av att mobilen låg och lät på soffbordet..det var alltså felet..den låg för långt bort..jag hörde den inte..fan...

Upp med täcket virat runt om mig och titta på nyheterna, vädret och sedan sporten..efter det var det dags att ta hand om resten av morgonen..i duschen..kvickna till, fundera på om jag har några möten idag? Knappast..är nog lugnt..

Äntligen!!! Det fanns City-kvar i hörnet..nu har jag något att läsa på vägen till jobbet...nästan framme i Kista..fan (igen)..jag skulle ju gå över till kunden och lämna kablage idag..kablage som skulle levererats i fredags..skit också..
Kommer till jobbet..står en fin kartong på bordet..slår på datorn...öppnar outlook..ett mail från kunden..svarar henne att jag är på väg...startar upp resten av programmen...dricker ett glas vatten, pustar ut och ger mig ut i Kista-vimmlet..hmm..om jag går den här vägen borde jag komma rätt...möter kunden när jag nästan är framme..hon är på väg på lunch...jag har inte ens ätit frukost....nåja, jag har fått mig en morgonpromenad i det soliga vädret iaf...

Nu ska jag uthärda 4 timmar till..

Såg förresten Ronnie Hellström på Ringvägen igår innan matchen..trodde det skulle vara ett bra tecken...

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Får i alla fall tips på en bra födelsedagspresent till dig senare, en okrossbar väckarklocka med likadan sirén som sitter på en brandbil!

Postat av: Jerk

Tack, men nej tack..oftast vaknar jag ju..om mobilen bara ligger på nattduksbordet..vet inte om grannarna skulle vara så förtjust i en sån väckarklocka heller..köp en morgonpigg tjej åt mig istället..det funkar nog bättre ;)

2007-08-20 @ 16:27:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag är morron pigg ;)

2007-08-20 @ 19:18:15
Postat av: Jerk

Vem är du? Jag kan inte gärna kalla dig ano när du försöker väcka mig på morgonen ;)

2007-08-20 @ 22:44:47
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Ha ha..jodå det går alldeles utmärkt ;)
snart så..du jobbar väl i Kista..ses kanske nån dag då?

2007-08-20 @ 23:50:46
Postat av: Jerk

Fast hur ska jag veta det? Om vi ses alltså..jag vet ju inte vem du är..nu har du varit hemlig i över en månad *mutter mutter* ;)

2007-08-21 @ 00:05:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag letar upp dig...

2007-08-21 @ 14:42:17
Postat av: Jerk

Nu börjar du skrämma mig ;)
Har jag äntligen fått en stalker?

2007-08-21 @ 16:01:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaaaa :D (ingen farlig,bara kramsjuk)

2007-08-21 @ 17:02:05
Postat av: Jerk

Skönt..äntligen en stalker..nu saknas bara en blogg-groupie ;)

2007-08-21 @ 21:45:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback