Det är svårt att se hur man kan göra en solig lördag tråkigare...

Jag skulle läsa ut Stieg Larssons andra bok idag..så var planen iaf..skulle slappa..kanske sippa på något alkoholhaltigt ute på balkongen..sådär vuxet som jag sett att man kan göra..

De idéerna dog ut redan imorse strax efter fem, när jag fortfarande låg vaken utan att ha sovit en blund..såg ändå ut att kunna bli hyfsat, men när jag vägrade gå upp kl 11 när jag vaknade och istället drog mig till halv ett så..

Borsta tänder, ta en snus, slå på tvn en vända..där är han Rob Rainford..idag läste han dikter..jag älskar "License to grill"...när jag blir stor ska jag ha en sån grillplats...

Så då gick tiden ännu mer..till slut tog jag mig ner till gatan..mot Åhléns..köpte en tidningshållare till mig själv och en väska till
Chulls....handla lite mat (mina fettodagar är inte helt över..det smögs ner en B&J..men på måndag..)..hämta ut biljetter till derbyt...skulle hämta ut körkortet, men var på fel ställe..läste lappen igen..jaha..öppet endast mån-fre 8-18...suck...kunde alltså hämtat den igår om jag inte varit för slö..suck igen...

Nu sitter jag här...tittar på bönder som spelar fotboll..undrar om Barmossen är än mer stolt nu när systersonen blivit köpt av Groningen för 35 miljoner..ska se klart...ska laga mat sen..blir köttfärssås o spagetti..lite brist på fantasi..lite praktiskt..semestern är ju slut..borde egentligen supa skallen av mig istället..ta bort jobbångesten och ersätta den med en massa fylleångest, men inte idag..

Undrar när jag tänkt dricka upp Rosén egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback