En jättelik fallos? Eller vad är det?

Efter att ha lugnat ner mig en natt har jag nu gjort ett nytt försök..fram med CD-skivan med rutinerna och blabla..

Här är iaf cement-konen som fått kontoret att engagera sig i något för första gången sedan istiden

Frågan nu...Vad fan är det för något??

image44

Och ja, jag höll på att slå sönder både dator och mobiltelefon innan jag lyckades få skiten att fungera, så mitt tidigare så soliga humör är nu som bortblåst...jag är tillbaks i mitt vanliga gnällande...men kan man vänta sig något annat när moderaterna styr landet...det hörs ju på namnet Bluetooth..klart som fan skiten inte fungerar då..den har helt enkelt agg mot oss arbetare..borde nog slänga den på gatan när jag passerar Öfvre idag...

På måndag kommer jag definitivt kontakta NCC och undra vad fan de bygger för något...

Kommentarer
Postat av: tk

Grattis!
Spännande byggnad det där.

2007-08-25 @ 12:10:18
Postat av: Märtha

Ja vad fan är det för något???

Postat av: Anonym

Det ser ut som vår tids indiantält...

2007-08-25 @ 12:41:29
Postat av: Elin

Ja.. hrm.. det var jag som kommenterade ovan.. Att den aldrig vill minnas mig trots att jag markerar "kom ihåg mig"..

2007-08-25 @ 12:45:53
URL: http://www.my-ghostworld.blogspot.com/
Postat av: Anonym

ser ut som en jätte grill man har i trädgården :)
Med det sagt så vet du att jag gillar grillat :D

2007-08-25 @ 15:13:30
Postat av: Jerk

tk: yup..och alla förslag som fällts på kontoret, men ingen vet..
Märtha: När inte ens de som håller på och bygger vet så är det svårt..jag måste maila NCC på måndag..
Elin: Det är en av gissningarna..en stam som bygger i cement :)
Ano: Gillar inte alla grillat? mm..älgkött och paprika..så gott..har bara ätit grillat två ggr i sommar snyft*
Men alltså..förstå hur jävla stor grillen måste vara??

2007-08-25 @ 18:43:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Men som fallos symbol då? Hur jävla stor är den inte då..ha ha..
Puss på dig & ta det lugnt med Gt ikväll & damerna ;)

2007-08-25 @ 19:34:36
Postat av: Blingbling

En lappkåta i modern tappning kanske?

2007-08-25 @ 23:53:14
Postat av: Jerk

Gjorde mitt bästa..svårt att sluta tänka på dig dock ;)

2007-08-26 @ 04:38:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jerk

Lappkåta? mja..fan vet...men jävlar vad de gräver runt den..

2007-08-28 @ 14:10:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback