Första advent..redan?

Försöker ha lite lucköppning med mig själv...går sådär...inte särskilt kul heller...vore roligare om någon annan var här också...

Iaf...missade givetvis bussen med 50m, givetvis missade jag då pendeln också..tog en annan ut till Älvsjö och taxi därifrån...fick prutat hela två kronor på resan..ooh happiness..

Drack ett glas rosé, insåg att det inte var min grej..inte den kvällen iaf..gick raskt över till öl..
Hade roligt...sötaste Camilla var där...fick reda på lite mer om då jag och Jenny var på Golden Hits...vi kom dit tjugo minuter innan de stängde och egentligen skulle jag följa henne till hennes nattbuss, men jag tyckte vi kunde gå in där, dansade en sekund och sen till baren...hon ville inte ha något och gick till sin buss istället..

Träffade även en jobbkompis syster...världen är bra liten...

Efter några timmars ölande drog grabbgänget mot krogen..så även jag..taxi in till Medis och sen in på 54:an...trodde verkligen inte att jag skulle komma in...var nog egentligen för tankad redan då...
Spelade Black Jack..gick tvåhundra plus...tappade bort mina kamrater...hittade en till bar..längst in, efter dansgolvet..slog mig ner och fick nya vänner...känns som om jag sluddrade...tror stället stängde när jag gick ut..satt på trappan till Debaser Medis en vända och pratade med en ny vän...för lång kö på Donken..köpte en kebab istället..har fått för mig att jag köpte en glass också på vägen hem..osäker på det..

Slog på tvn...tittade på friidrotts-vm...såg något längdhopp av Klüft...sen var klockan 13:30 och jag var tvungen att byta kanal för att se på mer friidrott..sov på soffan inatt alltså...kan bli fler sådana nätter framöver...funderar på att ta ett nattpass redan nu i natt...

Ja, idag har det inte hänt någonting egentligen..har i princip legat kvar på soffan hela dagen..det har varit mycket sport...det är så skönt..jag behöver inget liv..jag har ju sport på tvn...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Precis sådär brukar mina söndagar se ut. När det inte finns sport att titta på stirrar jag in i väggen eller så hyr jag en rulle. Ibland sitter jag bakis på Neo eller String och försöker få i mig något att äta.

2007-08-27 @ 09:13:58
Postat av: Jerk

jag brukar aldrig hyra en rulle..jag kommer inte så långt..det är alltid sport på tvn :)
Min bakismat är i regel pizza så..

Postat av: skinndrottningen

Vem var din jobbarkompis syrra??? Trodde du träffat alla...

2007-08-27 @ 15:16:51
Postat av: Jerk

Patriks flickvän..hennes bror sitter 10 meter ifrån mig ungefär.. :)

2007-08-27 @ 16:07:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Skinndrottningen

Liten stad det här... då har jag kanske träffat din jobbarkompis om han var på Patriks 40 årsfest, hon hade en bror där minns jag:)

2007-08-31 @ 08:49:19
Postat av: Jerk

Åh fan..helt plötsligt har en lucka till mitt professionella jag öppnats..jag blir orolig ;)

2007-08-31 @ 08:57:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback