Hipp hipp hurra..

Det är en historisk dag detta..för första gången i augusti kom jag in på kontoret före kl.9...jovisst serru..redan kvart i nio satt jag på min stol och suckade över pappershögarna..

Var modig igår och ställde alarmet en timme tidigare..och det funkade!!..brukar få värsta backlashen annars när jag gör det..typ, slå av alarmet och sova tre timmar till...komma in till kontoret och möta VDn i dörren..när han är på väg på lunch..men inte den här gången..risken finns ju att det här är en väg mot en mognare Jerker, men å andra sidan är det tveksamt..alla vuxengrejer man gör slår tillbaks lite senare och jag finner att jag fortfarande är på tonårsstadiet mentalt..fysiskt är jag nog närmast pensionär...

Lennart har inte svarat på mitt mail än..jag är lite gramse på honom för det..Vad har han för ursäkt? Vaddå möten? Allmänheten vill veta!! NCC får skärpa sig nu...

Får jag inget svar i eftermiddag blir jag purken på riktigt och kommer skicka hotmail...eller kanske inte..

Vet inte vad det är, men då jag hör en grästrimmer utanför kontoret får jag alltid lust att gå ut och tala om för den som använder den hur han borde använda den..Varför utnämner jag mig till expert? Är det pga utskällningen jag fick som sommarjobbare på kommunen, då jag fick köra grästrimmern? Eller det kanske bara är något inneboende hos alla män, alla vet hur man använder motorredskap bäst?

Nu, lunch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadan detta att komma i tid?? Vad har hänt...svårt att sova p.g.a NCC eller...

2007-08-30 @ 19:44:30
Postat av: S

Jerker, din antifriskus, man ska inte sova bort dagarna och nätterna. Man ska minimera sitt sömnbehov.

Postat av: Jerk

Ano: Nja..jag beöver lite mer plus i flexen..ska vara ledig nästa fredag..
S: Jag brukar ju inte sova på nätterna ;)

2007-08-30 @ 22:26:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback