Hur fan ska jag komma på en klatschig rubrik när jag är i det här tillståndet??

Jag mår fan dåligt..det här är en usel dag..

Inte nog med att det är måndag och första dagen på jobbet efter den alltför korta semestern..det är derby ikväll också..så att magen helst vill begå självmord och dö kan ha ett gäng orsaker idag...

Jag brukar säga det lite skämtsamt, men det är nog sanning..jag vill inte arbeta..hade jag pengar och inte behövde det, så skulle jag inte heller göra det..den intellektuella utmaningen det ger mig kunde jag skapat med hjälp av en korsordstidning istället..det sociala och träffa människor och sånt vore säkert roligare om jag fick välja vilka jag träffar....så..ge mig en säck med pengar och jag säger upp mig på studs..

Hittills idag har jag kollat lite mail..försökt börja strukurera upp lite..men det tog inte lång tid innan det stod en vid bordet och stressade mig..jag vägrar stressa idag..första dagen ska jag bara flyta runt..komma ikapp lite..snacka skit och fråga hur de andras semestrar varit, nicka lite och ställa följdfrågor..som om jag var intresserad..

Nu är det iofs dags för ett litet ryck..ska maila Korpen och anmäla ett nyförvärv till Malung FC, skicka ut ett mail till spelarna så de kommer ihåg att det är match på torsdag..sen måste jag ringa mellanbror Torsper och höra var vi ska mötas upp innan matchen..fan, vad jobbigt med ett derby idag...ska försöka fixa månadsrapporten för juli också..borde vara ganska lugnt..och så ducka för alla förfrågningar..det är ett hårt liv att vara slacker idag..

Senare under veckan är min plan att diska (seriöst, jag orkar inte tänka på något mer just nu..)...och så lyckas ta mig till gymmet 1 gång den här veckan..gärna somna innan kl.3 en natt iaf, så jag får mer än 4 timmars sömn..vore trevligt..igår var det Ana Ivanovic som höll mig uppe..

Nej, dags att maila korpen..

Kommentarer
Postat av: S

Jerker, är du nånsin riktigt glad?

2007-08-14 @ 12:58:19
Postat av: Jerk

Bara när jag är berusad ;)

Postat av: Elin

Vem är Ana Ivanovic? (någonting säger mig att jag kommer ångra att jag ställde frågan..)
Och du, det är faktiskt helt okej att vara lite seg efter semestern. Så det så. Kram.

2007-08-14 @ 22:25:49
URL: http://www.my-ghostworld.blogspot.com/
Postat av: Jerk

19-årig serbiska som spelar tennis, hon vann finalen i LA natten till måndag :)
Jag är inte bara lite seg..dessutom kom jag på varför jag inte vill jobba..det är tråkigt..

2007-08-14 @ 22:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback