It sucks being poor..

Det är för mycket nu..en massa matcher med Bajen (jag kommer nog gå på de flesta iofs)..en bloggträff i Götet den 1 september...1 40-årskalas hemma i skogen den 1 september..1 inflyttningsfest  runt den 25e(?)..och nu idag fick jag en inbjudan på posten..

Jag är bjuden på bröllop i Toronto den 29e september..ingen som är rik och vill ha en toyboy? Allt jag kräver är resa och hotell i Toronto över en helg...av mig får du 4 sekunders njutning och tja, antagligen en massa gnäll, men eftersom ingen brukar lyssna på mig behöver du inte det..du behöver inte svara på en gång..OSA är den 31 augusti..

Fan, jag vill verkligen på bröllopet, men det ser tungt ut nu..får väl spela på Lotto till helgen ändå...

Nejdå, inte vara oroliga..resan till Oslo är fortfarande på..liksom givetvis älgjakten...hmm..ett extrajobb som ger 10000 innan augusti är slut?

Näe..får sälja lägenheten om det här ska gå ihop...

Kommentarer
Postat av: Tuffe Uffe

Hej Jerk. Vem gifter sig i Toronto? Det är väl inte...??

Postat av: Jerk

Nej? Det är en fd arbetskamrat från Katrineholm, som har hittat en ny fru...

2007-08-10 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback