NCC pissar på mig..

NCC har inte hört av sig än..det är riktigt störigt...varför? Så svårt kan det väl inte vara att svara på min fråga?

Grymt enerverande..de bara pissar på mig..gissa om de inte kommer få kontraktet när jag ska bygga en ny huvudstad efter att ha tagit makten...

Ja, vaddå? Skulle det vara svårt att ta makten? bara att gagga något om "det nya arbetarpartiet", sen är det klart..svenska folket sväljer allt skit...tycker fortfarande det är pinsamt att man går på något sånt..men men..alla kan inte ha min intelligens..

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Om alla hade din intelligens skulle vi fortfarande undra vad den där nymodigheten "elden" skulle vara bra för. ;-)
Vad tråkigt det skulle bli om konen bara är nåt man reglerar eventuellt övertryck i nåt fjärrvärmenät, typ.

Postat av: Jerk

Eld?
Sjukt tråkigt..och bedrövligt att NCC inte har svarat mig än heller..nu har jag till och med mailat iväg bilden på konen till dem..*mutter mutter*

2007-08-28 @ 17:22:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Konen = En valstuga till Jerk

2007-08-28 @ 19:29:52
Postat av: Jerk

Mja...hellre en hembrännare till Jerk då..det är ju älgjakt snart :)

2007-08-28 @ 23:36:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback