Om man bara visste...

image43

Undrar om det blir så? Det måste vara ett undantag..det kommer inte bli så när jag dör...alla mina två läsare kommer hålla nere solen och värlen kommer vara i ett kompakt mörker fram tills sorgeperioden på 23 år är över..jag är övertygad om det..
Längre fram i tiden kommer min födelsedag bli en nationell helgdag..hela landet kommer då fira Medelmåttans dag i minne av mig...mina ättlingar kommer vara så stolta..
Utanför min gamla port på Ringvägen kommer ett monument resas..det kommer vara en modern tolkning av mig liggandes på kökssoffan..

På min födelsedag kommer folket vallfärda dit och ordföranden i Fans of Jerk kommer hålla ett vackert hyllningstal som ger samtliga tårar i ögonvrån...

Så tror jag det blir när jag dör..det är nästan så att jag är så nyfiken att jag måste kolla, men det är inte dags än...inte förrän den 23 juni 2025 är det dags...

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte får du dö heller *snyft*..

2007-08-23 @ 13:48:32
Postat av: tk

Ättlingar? hur skall det gå till?
eller har du kommit in i en positiv spiral och skall få ligga?(eller bara en positiv kon)

2007-08-23 @ 14:27:35
Postat av: Jerk

Ano: Det är ju först 2025..långt kvar..många kilo kvar ;)
tk: Jag har ju redan en dotter..hon gör säkert sitt när hon kommer in i den åldern.. :)

Postat av: tk

Får erkänna att handen var snabbare än tanken.
komm ihåg att du hade en dotter, men då var skadan redan skedd.

2007-08-23 @ 17:45:39
Postat av: Blingbling

Men, man kan väl inte veta när man ska dö. Eller kan man det? En sak vet jag, vi ska alla dö.

2007-08-23 @ 19:19:41
Postat av: Jerk

tk: hehe :)
Blingbling: veta och veta..jag är trött på livet redan nu..det datumet blir bra, då har min dotter hunnit blivit 25...

2007-08-23 @ 21:19:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback