På västfronten intet mycket nytt...

Lennart från NCC har mailat mig idag...nej, inget svar på vad det är än..han ville ha reda på adressen för cement-konen...så jag mailade tillbaks och hoppas på svar imorgon..

För övrigt håller de på och bygger på den nu...den ska bli betydligt högre..känns lite som om den hade komplex i duschen eller något..jag räknar med att de har byggt klart höjdmässigt på fredag vid lunch..då tänkte jag ta ett nytt kort..det kanske klarnar lite då...

Jag är lite orolig för att lillebror ska ha rätt i sin gissning iaf...tydligen håller de på och bygger ut fjärrvärmenätet i Kista..

Kommentarer
Postat av: Blinbling

Snart har vi alltså svaret. Fan, det här är ju spännande.

2007-08-30 @ 10:28:56
Postat av: Jerk

Snart och snart..den där Lennart har inte mailat mig än!! Jag börjar bli upprörd..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback