säg oh ah Kennedy

Jag har just sett den mest fartfyllda träningsmatchen i historien...eller ja..såg väl egentligen bara första halvleken...sen slog jag på datorn..

Så jag undrar en sak..vad var det som var så fantastiskt med sidleds-Dannes spel i andra halvlek som gjorde att silverräven Hysén tog ut honom som en av tre i omröstningen till matchens lirare??? Var det månne ett skämt av Glenn??..han är ju känd för det..den goe gubben..

Annars förstår jag inte..det var så uppenbart att det gick för snabbt för sidleds-Danne..varje gång han hade boll gjorde han bort sig...förstår inte riktigt..det såg ut som om jag skulle gått in i balanspositionen för HTFF...långsam, seg och med en tankeverksamhet som kan liknas vid sirap..bedrövligt..han var kapten...frågan e vem han gått till sängs med för att få den äran??

Zlatan var kung...Kennedy tuffare än jag minns honom...fan vad skönt om han kan ha spelat till sig en plats nu..men den lär väl gnällh*ran Alexandersson ta..han får alltid spela..skulle han bryta högerbenet skulle de väl peta Ljungberg och sätta honom på vänstersidan så att han kunde slå inlägg med vänsterfoten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm? Kista Fredag f.m..kanske du kan??

2007-08-22 @ 23:03:50
Postat av: Jerk

mjae..affärssystemet på jobbet kommer ligga ner mellan 13-14, så jag tänkte ta lunch vid 12:30 då..

Postat av: Cliff Hanger

Lolo som def. mittf. nästa gång!

2007-08-22 @ 23:27:49
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

Yup..just idag är jag glad att han fick vila, men är han inte med nästa gång är det rent bedrövligt..nu är det dags att ladda till lördag då man ska till fiendeland..undrar hur länge jag kan hålla andan?

2007-08-22 @ 23:30:12
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Stefan

Kom hem Jerk!!
Vi behöver nån med dina egenskaper som tar över efter Sippå på läktarplats.
Ni börjar ju likna varann mer & mer i sättet:-)
puss puss

2007-08-23 @ 08:42:22
Postat av: Jerk

Haha..är det bara sättet så kanske jag kan fundera på det, men antyder du något om kroppsformen, då jävlar ;)

2007-08-23 @ 10:17:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: SnortaVittRökGrönt

Kennedy gav oss guldet!!!!

2007-08-30 @ 11:30:56
Postat av: Jerk

Kennedy e kung :)

2007-08-30 @ 11:51:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback