Seeegmodem..

Vi har tre bärbara datorer här just nu..i ett sånt läge kan man tycka att det borde finnas ett trådlöst nätverk i närheten..nononono...segmodem är det som gäller och eftersom lillebror ville spela bort pengar på nätpoker tidigare ikväll är det här min första chans att..förgifta cyber med min svada..

Lillebror borde inte spela nätpoker..mina förfäder har väl redan spelat bort halva Dalarna på poker...ja, jag vet..mentalt är jag en brat så..hade det inte varit för mina förfäder hade jag kanske fått vara det på riktigt..bränna pengar som fan..vore livet det..

Såg en kändis på tåget också..Jenny Kallur..hon åkte i andra klass..verkar inte gå så bra för henne (höhöhöhö)..

Knappt någon mat hemma (bortsett från 20 kilo älgkött i frysen då..)...öl finns det iaf..även om jag när mörkret hade lagt sig fick ta en halsbrytande promenad i mörkret till jordkällaren för att hämta fler..imorgon måste jag bunkra upp lite..lite mat...lite salttillbehör...sen åtminstone titta på gäststugan...ta en öl och köra igång..ska jag hinna bli semesteralkis är det god tid att jag börjar nu...till faster på grillning imorgon eftermiddag/kväll också...så jag hinner väl inte måla så mycket...

För övrigt har jag egentligen ett och annat att säga om mediernas rapporter från matchen på Söderstadion igår..jag nöjer mig med att Aftonhoran envisas med att skriva ölglas när det borde stå ölmugg...men plast låter väl inte lika farligt som glas..och även att "flera föremål" som kastades in andra gången återigen var en ölmugg..går ni på skiten som rapporteras så förklarar det varför vi har en borgerlig regering som försöker montera ner den svenska välfärden på allvar (jaja..det går bra nu..svårt att lyckas i en högkonjunktur..jag skulle också gå bra om jag vann på Lotto och fick scora varje månad..vänta ett par år..spara pengar till en kula..den lär behövas om ni blir sjuka eller arbetslösa..)

Äntligen...ett inlägg som är totalt osammanhängande..den röda tråden är väl att det publiceras på min mediokra blogg..back to the roots for real..

Kommentarer
Postat av: ema

förstår du inte är det antagligen inte meningen att du ska förstå.. Eller så jävlas jag bara!

Postat av: Anonym

Hoppas du har en skön semester
/Blue

2007-08-07 @ 15:02:36
Postat av: vargakvinnan

apropå jenny och hennes färdsätt, så är det väl trevligt när folk inte är malliga? ;-)

2007-08-07 @ 16:59:41
URL: http://www.vargakvinnan.wordpress.com
Postat av: Jerk

Ema: nope..antagligen inte :)
Blue: för kort...alldeles för kort..
Wolfie: jo, iofs..trevligt också att ha något vackert att titta på när man åker tåg ;)

2007-08-09 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback