Tänk om japanerna kunde bott i en vettig tidszon...

Chefen tidigare idag:
- Jerk, du ska få ett, nej, två uppdrag av mig. Du ska visa hur man gör en sak i excel åt mig och så ska du tala om när klockan är 13:55..

Sagt och gjort...satt och förbannade Excel en vända, innan jag kom på att kolla i kursmaterialet som jag har kvar..löste det uppdraget ganska snabbt...

Andra uppdraget skötte jag också...däremot må jag säga att det är bedrövligt av säljchefen att boka konferensrummet med tvn till ett externt möte när Musse ska springa..wtf..hur ska jag nu kunna se? Jag hade redan varit in dit en vända på lunchen och sett Sanna Kallur springa...nu var goda råd dyra..hmm..man ska ju kunna se via webben..jag testar det...

Icke sa nicke...har inte Real player på jobbdatorn..och mediaplayern är väl typ version 2 eller något...va? Ladda ner en ny version? Jo, tjena...jag har ungefär lika mycket rättigheter som en arbetare i Sovjetunionen...det går inte..är det ingen av er som undrar varför jag aldrig är på MSN på dagarna? Det är för att jag inte kan...de jävlarna som har bärbara datorer kan *mutter mutter*

Imorgon när jag kommer till jobbet ska jag kolla upp vilken tid Sanna springer sen ska jag fan boka konferensrummet...internt Jerker kommer det stå...

Ja? Jag gjorde det under VM 2002 också..bokade två timmar...sen satt vi och kollade på fotboll..

Ja, alltså..idag höjde jag ljudet på webradion så vi iaf kunde lyssna på loppet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback