Tänkte att..

..jag skulle stanna uppe tills jag kunde se lite ljusare på tillvaron, kanske till och med kunna se objektivt på matchen...ibland lugnar känslorna ned sig och man kan se var felet var...det har till och med hänt att jag kan se att motståndarna gjort något bra...

Det funkar inte ikväll...

Istället är jag uppe för att jag vet att om jag går och lägger mig kommer klockan ringa imorgon och då måste jag gå till jobbet...jag vill inte gå till jobbet imorgon..jag vill sitta hemma och räkna pengarna, innan jag slår en signal till mäklaren och köper lägenheten...

Ja, det är väl det...och att jag msn:ar med en trevlig tjej för tillfället..(alltså för tillfället msn:ar jag, tjejen är alltid trevlig..)...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

I gårdshuset västerut finns det också en som vägrar sova. Jag vill inte att det ska bli imorgon.

2007-08-20 @ 01:12:19
Postat av: Jerk

Verkar vara något som går på Ringvägen..i mitt fall gjorde det att jag blev försenad imorse..som vanligt på måndagar..och som vanligt när jag ska prata lön..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback