When in doubt..fuck!!

Spännande..eller inte kanske..idag hade jag ett lönesamtal med VDn...mitt lönegnällande har eskalerat till toppnivå..nästa steg är väl koncernchefen...
Fick höra VDns tankar..jag gjorde en ganska slät figur, till min ursäkt får sägas att det var helt oförberett från min sida...inget nytt kom fram iaf...nu sover jag på det till på måndag...dumt att storma ut från ett möte, dumt att lägga sig platt och be om att han torkar av skorna på min rygg...bättre på måndag..samla tankarna..

I övrigt? Nej inget särskilt...jag har skött mina åtagande med den excellens som bara jag besitter..

Hämtat ut mitt nya körkort (det andra har gått ut..har gammal har jag blivit egentligen??)...så sur ut på kortet..och ena ögonbrynet ser ut att sitta alldeles för högt, men jag lyckades nästan dölja dubbelhakorna iaf...
Kan inte bestämma mig för om det är en förbättring mot det gamla..då tog jag kort på centralen..hade druckit två gin och tonic och hade snus under överläppen..å andra sidan var jag yngre och smalare...tur det inte är helkroppsbilder på körkorten...

Lagat en ustökt måltid..utskuren biff (älg) med grönsaker och vitlöksbröd (se förra fredagen och inse hur förutsägbar jag är...)...

Nu? Vet inte...knarka kanske?? Supa skallen av sig..toppen på fyllan lär väl infalla runt 5-tiden imorgon bitti då..lysande..

Fan va trist...ska inte göra ett skit i helgen..eller..kanske O'Leary's på söndag en vända..har inte bestämt mig för Söderstadion än...pengarna finns egentligen inte..

Just ja..såg på "En kvinnas doft"..är förtjust i den filmen..någonting med Al Pacino som får mig att vilja dra på mig en kostym, ha i en massa slabb i håret och kamma det bakåt...

Kommentarer
Postat av: Blue

Åh så gott det där lät....
Hungrig var jag redan innan... nu blev jag ännu hungrigare... *magen kurrar*

Postat av: Jerk

mm..gott var det :)
Idag blev det min älggryta..gott det också :)

2007-08-19 @ 03:18:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback