Att komma till avslut..*

Det finns ytterligare bevis för att företaget verkligen ser mig som en coming man..efter snart åtta år har de äntligen insett min kapacitet..

Jag är på alla sätt företagets nye kronprins, efter att precis ha missat VD-posten när vi bytte man för några år sedan har jag fått leva lite i skymundan, men nu är jag på språng igen..

Jag talar givetvis om omflyttningen av arbetsplatserna här på kontoret..från och med nästa år kommer jag sitta närmast VDn (förutom hans assistent då..)...
Det är givetvis ett medvetet val av vår VD som gärna ser mig som sin efterträdare. Jag har ju allt som krävs. Ett vinnande leende, förmågan att dricka en hel natt och dessutom var jag ögonvittne då vår VD lät ett gäng fjortisar "värma" sig i hans "rockfickor" inne på Donken efter fjolårets julfest...

Jag sitter med alla trumf på handen och har redan börjat designa mitt nya visitkort..tror på äggskalsvitt..


*= Yup jag mjölkar klyschorna från informationen jag fått om min kurs i februari..det kommer fler så småningom..

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj åtta långa år... då kan du verkligen vara värd lite uppskattning :-) Lycka till!
Och du, äggskalsvitt på visitkort det låter fint.

Postat av: Jerk

Hej Eva, det var ren och skär ironi detta inlägg, men tack iaf.. :)

2007-12-18 @ 21:56:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback