Bust a move..

Tröttheten förslår..ändå vägrar jag gå och lägga mig..det finns lite tonåring kvar i denna ålderdomliga kropp trots allt..trots de grå hårstråna och vita skägget..

Finanstjejerna var gulliga nog att påstå att det inte syntes några grå hårstrån igår iaf..de är för söta..jag ser dem varje dag..

Äh men fan, inte ska jag väl slänga in en ålderskris nu också? Skärp dig Jerker...du har tidigare ikväll varit så glad då det visade sig att Steffo (den i byn, inte i Skanstull) ska på parken på juldagen så du har någon du kan tonårssupa med...ska du då börja noja om gråa hår..vid den här tiden på juldagen kommer du inte ens veta om du har hår eller inte, det enda som gäller då är att komma fram till baren så du kan få in ytterligare en promille i blodomloppet...

Förresten så åt jag idag älgbiff med sallad...utan vitlöksbröd...nyttig mat med andra ord..du är antagligen smal redan imorgon..och är du inte det så är det precis som vanligt de senaste 9 åren...går inte att lägga sig och dö för det..kämpa på lite istället..sluta självömka så förbannat..

Men, det är ju så kul att självömka? Att tycka synd om mig själv..trösta mig med lite godis och fet mat..ligga i soffan och tjocka på sig samtidigt som det är någon annans fel att jag är olycklig..för det måste vara någon annans fel..inte skulle jag väl vara så elak mot mig själv? Med tanke på hur ofta jag onanerar kan jag inte annat än tro att jag verkligen, verkligen tycker om mig själv..

Så med början imorgon...no more buhu..nu ska det bli Jag är bäst, jag kan, jag vill...slut på måsten, bara sånt jag vill...

Antar att det där spricker en halvminut efter att jag kommit innanför kontorets väggar..då har jag iaf hållit i 8-9 timmar..det är bättre än normalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback