Det verkar som om man tagit skogen ur mig trots allt..

Jag inser hur mycket 08:a jag blivit när jag kollar på termometern och ser att det är nollgradigt ute varvid jag tar med mig fetaste mössan som farmor stickade för 20 år sedan, sätter på mig en tjock tröja och sen ger mig ut..
När jag även strax innan SöS inser att jag borde nog ta på mig mössan för det är så kallt ute känns det än mer som jag assimilerat mig...

Att jag är fullblodig 08:a står fullständigt klart när jag vid Zinken förbannar mig själv för att jag inte tagit på mig långkalsonger och halsduk också...vid nollgradigt..fan, det är ju t-shirtväder hemmavid..man tar av sig för att sola..

Antar att det här betyder att jag måste börja dricka kaffe latte och inte kunna köra bil i vinterväglag också?


 


Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker kroppen lider tillräckligt av all sprit... måste man ju få ha nåt botemedel ju!

Postat av: beerbelly

Hehe tror du kan vara lugn ändå. Det blåser mer och är råare i luften här. Alltså känns kallare vid 0 här än i norr. När det varit torrt och kallt i några dar så är ju inte 10-15minus något särskilt.

2007-12-16 @ 20:30:33
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

BB: Men ändå..lite mesigt kändes det..jag brukar ha en så pass tjock man att jag inte behöver någon mössa också..

2007-12-16 @ 22:30:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback