Ett litet finger..

Jag är bra på att jinxa saker..tar gärna ut allt i förskott..negativt som positivt...jag är tex varje fredag övertygad om att jag kommer vinna drömvinsten på Lotto på lördag och äntligen kunna köpa min vindsvåning på Söder...

Jag tänker fortsätta med det..riskera att jag jinxar saker...nu till exempel är jag väldigt stolt över mig själv för att jag inte slagit av en enda innebandyklubba på hela hösten..jag har sparat ungefär en tusenlapp på att jag blivit för gammal för att knäcka en klubba över målburen när jag gjort något mindre bra ingripande..något som en del av de jag spelar med inte kan förstå varför jag gör...det är de människorna som aldrig hållit på med idrott heller...min vinnarskalle i kombination med min mentala styrka (typ noll) gör att det brukar ryka ett gäng klubbor då och då...

På vilket sätt jag jinxar det hela? Vi har en gång kvar...nästa onsdag är sista gången vi kör innan jul...jag antar att vi redan vet hur det kommer sluta? Tur jag har en klubba i reserv, för allt jag tar ut i förskott går åt helvete...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe perfekt julklapp annars ..

Postat av: Jerk

Det hade det varit, men det blir väl något alkoholrelaterat från mor och lotter som vanligt istället..men om inte hoppet fanns vore det ju ingen poäng...

2007-12-06 @ 00:11:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anki

Haha vinnarskalle är egentligen aldrig bra, men fan vad tråkigt livet skulle vara utan det.

2007-12-06 @ 00:26:33
URL: http://markligt.blogg.se
Postat av: Jerk

Anki: yup, det vore det..och jag verkar ha överfört den till min dotter också..hon blir visst helt förstörd när hon förlorar på skolgympan..jag är stolt :)

2007-12-06 @ 09:56:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback