För att vara måndag..rent hygglig..

Min peppning på bloggen igår fungerade..jag mår bättre idag..lite mer sansad (ja, alltså..sjuk är jag väl fortfarande, men jag har kontroll på mig själv nu..)...

Bara för att jag skriver så fuckar jag väl upp det längre ner i inlägget..

Tog ett sånt där tokvuxet beslut och gick från Bromma flyplats efter att dotra flugit till sydligare breddgrader..istället för att som vara mitt vanliga slöa Jerker och vänta på bussen..tog mig till flygplatsinfarten..hade tio minuter på mig innan bussen skulle komma dit..gick vidare in i Ulvsunda industriområde..mot nästa hållplats..det duggade knappt och mp3:an spelade...det var bra för mitt humör..det rensade bort lite ältande ur hjärnan...

Så givetvis tänkte jag..hmm..det kändes bra..stegräknaren blev använd..jag kliver av i Slussen också..sansade mig lite..klev av vid Medis..kommer upp ur tunnelbaneuppgången...det regnar lite mer på Söder..liten suck..börjar traska hemåt..

Stegräknaren är glad iaf..lägenheten är tom...orkade inte sätta upp anslagstavlan idag..jag vet inte...jag är fortfarande tveksam till skåpet..om det kommer hålla..tvekar ett par dagar till tror jag...

Det finns faktiskt en chans att jag kommer fram till Berlin i tid..mitt lag är framme imorgon när vi lagt in alla siffror..jag personligen har ett par dagar kvar, men jag har iaf höjt mitt snitt på slutet...idag blir det över 16000 steg..undrar om jag klarar det imorgon också?? Innebandy på onsdag och sen torsdag som är sista dagen får jag hitta på något speciellt..kanske spinning?

Nu, marsch på stället kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback