Fortfarande tonårig i sinnet...

Pga den uteblivna utmärkelsen på månadsmötet igår hade jag en liggstrejk imorse..jag blev helt enkelt kvar på soffan..

Nej, det är inte den egentliga anledningen...jag somnade med flit på soffan inatt..jag somnar lättare där..tycker det är skönare än sängen...vaknade upp när alarmet gick och såg på julkalendern, sen insåg jag att om jag klev upp nu skulle jag komma mitt i luciafirandet på jobbet så jag tänkte dra mig lite till..jag tänkte inte dra mig till halv tio..men nu råkade det bli så..jag var jävligt trött helt enkelt..

Anledningen? Jag har ju försökt att eliminera mina måsten, få det att kännas mer frivilligt...har lyckats ganska bra på jobbet hittills men helt glömt bort det hemma...jag var tvungen att gå igenom alla bloggar när jag kom hem igår kväll..tvungen att skriva något patetiskt inlägg..så klockan blev lite väl mycket..eftersom den ofta blir det kommer det en reaktion då och då..imorse var det dags igen...

Shit happens, nu har jag ton med arbete på mitt skrivbord..det som är kvar från igår plus att jag fått hur mycket nytt som helst...nästan så man kunde tro att det snart är jul...


Kommentarer
Postat av: beerbelly

Känner ingen det där. Fast jg plågar mig iväg och är odräglig på jobbet istället..
Hopps på jul/ledigt snart ..

Postat av: Jerk

Den där julledigheten kommer inte komma en dag för tidigt..

2007-12-13 @ 14:58:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback