Hade jag inte varit kär hade det varit en bra dag...

Jag hittade till Sjöstadshallen..tittade på Bajens damer, dotra var väldigt road av att en som hette Emma spelade i Bajen..hela tiden höll hon på..Emma spelar nu..nu sitter Emma på stolen..i tre perioder...det såg trögt ut ett tag för damerna men på två minuter i mitten av sista perioden avgjorde de matchen och segrade med 7-3...

Sen gick vi mot Henkeborg...blev lite osäker hur vi skulle gå från Danviksklippan, så vi tog bussen därifrån..

En äldre dam hade tryckt på knappen för att få stiga av...direkt när bussen lämnade hållplatsen..tråkigt nog för henne så stannade busschauffören efter ett par meter för att släppa på mig och dotra, så "stannar-skylten" slocknade igen..något som hon inte noterade..hon var skapligt upprörd när hon fick gå av hållplatsen efter...

Äppelpaj och bära möbler hos Henke...presenter till Majken..Henke blev inte glad över Bajen-nappen...

Hem till mig och jävlas...det där jävla-fucking vitrinskåpet är uppe nu..vi fick borra om en gång och ärligt talat är jag lite osäker på hur bra det sitter egentligen..tänker ge det några dagar innan jag fyller det med glas..och fan så drygt då...mina axlar är helt slut...

Neurotiska Jerker försvann en vända under innebandymatchen, men han ruvar hela tiden i bakgrunden..vet inte riktigt hur jag ska bli av med honom...nu ska jag nog laga mat till dotra och mig iaf..tacos..hon har tjatat sen vi kom hem..jag är fortfarande mätt efter äppelpajen...

Jag missade även kvällssändningen av julkalendern...

Kommentarer
Postat av: Annika

Gå in i Svts webbarkiv och se julkalendern, de ska jag göra nu =)

Postat av: Jerk

Tack, bra förslag..ska göra det nu :)

2007-12-02 @ 22:30:37
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback