Helgens agenda

Det är populärt med att skriva helgens agenda i inlägg hos vissa bloggare..antagligen främst för att visa hur upptagen man är med att leva livet..jag är inte sämre jag..klart jag ska skriva hur upptagen jag är och vilken viktig person som har den här bloggen....

Fredag: Sitta på jobbet alldeles för länge, laga till lite älgbiff med sallad och vitlöksbröd.

Lördag: Julkalendern kl.9, innefotboll ute i förorten kl.13..

Söndag: Julkalendern kl.9.

Som ni ser är jag jävligt chokad den här helgen, känns som om jag måste stryka några punkter för att hinna med allt...

Kommentarer
Postat av: Blue

Innefotboll ute??? Låter inte bra... ;)

Postat av: Lillebror

Fan, till & med jag är mer boad än dig!
-Fredag: jobba och dricka glögg samtidigt.
-Lördag: julbord med medföljande minneslucka
-Söndag: må illa, ångest längtan till måndag.
..du har det bra du..

2007-12-14 @ 16:58:05
Postat av: Jerk

Blå: nu syftade jag på var ute i förorten..antagligen ville du bara vara rolig nu, men för säkerhets skull..
Lillebror: jag vill också ha minneslucka..fan för ett jobb där man har julfesten i januari..

2007-12-14 @ 17:41:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback