I 4,5 timme har jag försmäktat på detta kontor..

..jag längtar hem nu...hem till sängen, jag vill sova bort resten av veckan...eller iaf sova mig pigg igen..jag är trött som satan..

Bara 3 timmar och 40 minuter kvar av arbetsdagen..det går säkert jättesnabbt...säkert...jag vinner säkert på lotto i helgen också och blir ekonomiskt oberoende resten av livet...antagligen kommer det förbi någon NHL-scout när jag går på gatan och erbjuder mig ett envägskontrakt...och jag kommer bli lycklig...högst troligt allting...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Låter drygt..jag lär bli sittandes på jobbet ett bra tag till med. Lycka till.

Postat av: Anonym

Tack Jerk... ja det gör jag nog.
/Blue

2007-12-11 @ 22:29:44
Postat av: Jerk

BB: Det var jobbigt idag..trött som satan..

2007-12-11 @ 23:22:56
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback