Jerker lobotomerad..

Jag tänkte jag skulle gnälla som satan över att att blå linjen var några minuter sen imorse, sen läser jag Beerbelly's blogg och inser att jag borde vara tyst...
Sen tänkte jag gnälla mest i allmänhet..då upptäcker jag att jag är på ett ganska gott humör..

Obegripligt..fredag och det enda jag har att se fram emot är storstädning av lägenheten..wow, vilken kul helg..

Ändå, jag har mest gått omkring och myst på jobbet idag..på ett skönt humör...mitt smeknamn på Controllern börjar sätta sig på jobbet också...jag har döpt om henne från Lena till Linda..

Iofs, jag har inte slitit med excel och priserna idag än...det kan vara det också...det glada humöret kanske försvinner om fem minuter när jag börjar med skiten..

Annars är känslan nästan som när man haft sex för första gången på väldigt länge..man känner sig mycket lättare och på ett oförklarligt gott humör..

Jag minns en gång när det var så...först hade vi kommit överens om att inte inleda något förhållande, sen blev det efterfest hos henne, eftersom hon hade flyttat från byn var det hos hennes föräldrar..till slut hamnade vi i deras slitna skinnsoffa...
När jag sedan gick hem sjöng fåglarna, solen sken och jag kände hur len huden hade blivit..det var som om jag tappat 5 kilo på bara några minuter (förspel inkluderat)...jag var så glad att jag var tvungen att ringa en kompis..klockan var sex på morgonen..en kompis till hans flickvän svarade och skrattade bara åt mig..

Nej, jag har inte haft sex igår kväll...inte ens med mig själv..jag missade den chansen i början av veckan..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe han en bra kväll oavsett om det inte blir sex för första gången.

Postat av: Jerk

någe sex för första gången blir det inte..jag har sagt utnyttjat mig själv förut..får se om jag kanske ska supa ner mig själv ikväll och sen ofreda mig...kanske droga mig, så det blir lättare ;)

2007-12-07 @ 16:05:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: beerbelly

Hehe droga sig själv är helt klart ett nytt nytt grepp. Bra idé faktiskt. Får fundera på den.

2007-12-07 @ 16:08:54
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

blev inte så, jag genomskådade bluffen och tog inte emot drinken..jag är visst inte så lättlurad ändå :)

2007-12-07 @ 22:25:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback