Kanske roligaste som hände i helgen..

Igår satt jag med dotra i soffan och kollade på tv..datorn stod på som vanligt och eftersom jag inte gnällt i min blogg på nån timme gick skärmsläckaren igång..

Min skärmsläckare visar bilder som ligger på datorn..så dotra satt där..där är Jörgen, där är pappa, där är jag, där är en hund..ja, den heter Kilian, där är Jesper och så vidare och så vidare...plötsligt kommer den här bilden upp..


image57

Dotra börjar läsa...Jaaag vvviilll kkknulla...
Snälla, snälla be mig inte förklara..jag vill verkligen inte..måste jag barnsäkra datorn nu? Vad kommer hennes mamma säga, det är väl nog med att jag lärt dotra säga "välkommen upp" istället för ursäkta när hon rapar...det går ett par sekunder...datorn byter bild och dotra säger
- Där är pappa igen...

*PUST*

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha sent ska syndaren vakna... du som tyckte JAG skulle skaffa pipparkaksmmått.... Nu fattar du...

Har bara en sak att säga... Byt skärmsläckare!!!

Postat av: Jerk

Lite spänning i tillvaron är väl alltid bra :)
Hoppas bara hon inte frågar sin mor om det där ordet nu.. :)

2007-12-03 @ 16:48:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blingbling

Men gud, det är ju min kompis Pelle som står där och skriker ju. Så där gör han alltid.

2007-12-03 @ 21:14:53
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Jerk

haha..Pelle låter som en yngre mig nästan :)

2007-12-03 @ 22:05:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback